1. Voor toegang tot uw elektronische portefeuille, klik op de link overeenkomstig uw regio:
Brussel
Wallonië
Vlaanderen
Vul uw gebruikersnaam en paswoord in dat u ontving in de bevestigingsmail bij inschrijving bij SODEXO
2. De onthaalpagina geeft u volgende informatie :
3. Persoonsgegevens
Het venster ‘Gegevens’ bevat een samenvatting van uw persoonsgegevens.
4. Mijn elektronische portefeuille
Dit venster geeft u een overzicht van het aantal door u bestelde dienstencheques in het huidige jaar, alsook het aantal nog beschikbare cheques in uw portefeuille.
5. Bestellen
In dit venster geeft sodexo u de nodige instructies voor het bestellen van dienstencheques via een overschrijving.
Opgelet: Als u hier het formaat van de dienstencheques wijzigt via het aankruisvakje ‘Wijzig het formaat van uw dienstencheques voor deze transactie’, dan wijzigt u dit enkel voor deze bestelling. Als u definitief wenst over te schakelen, dan dient u dit te wijzigen via het venster ‘Persoonsgegevens’.
6. Opvolging van de bestellingen
In het venster ‘Opvolging van de bestellingen’ kunt u volgende zaken opvolgen :
7. Opvolging van de prestaties – Rubriek Bevestigen / Betwisten
Het venster « bevestigen/betwisten » laat u toe de prestaties te bekijken die zijn ingegeven door uw huishoudhulp.
Als de ingegeven prestaties correct zijn, dan kunt u ze bevestigen, in het andere geval kunt u ze betwisten.
Opvolging van de prestaties – Rubriek Bevestigde prestaties
Via de rubriek betwiste prestaties krijgt u een soortgelijk overzicht van de betwiste prestaties.
Tenslotte kan u via de rubriek ‘In afwachting van dienstencheques’ nagaan of alle verrichte prestaties reeds zijn betaald.