Hoe ga je van start ?

Als u dienstencheques wenst te bestellen heb u een gebruikersnummer nodig dat u wordt aangeleverd door de uitgiftemaatschappi van de dienstencheques Sodexo.

Geen administratieve rompslomp, indien u dit wenst zorgt onze coördinator voor de registratie bij Sodexo. Sodexo bezorgt u vervolgens binnen de 48H na registratie per post of per e-mail uw gebruikersnummer.
Het enige wat u nadien nog hoeft te doen is een betaling uitvoeren om dienstencheques te bestellen op het rekeningnummer dat Sodexo u communiceert.

Zeer eenvoudig in de praktijk…
Er zijn 2 types dienstencheques:

De papieren dienstencheque :

U ontvangt uw dienstencheques per post maximum 10 dagen na het uitvoeren van uw overschrijving.
Aan het einde van de werkdag van de huishoudhulp overhandigt u de ingevulde cheques. (1 cheque = 1 gewerkt uur)

Bekijken

De elektronische dienstencheque :

De door u bestelde dienstencheques worden toegevoegd aan uw virtuele portefeuille die u via internet wordt ter beschikking gesteld op het elektronische platform van Sodexo. Dit gebeurt binnen de 3 dagen volgend op de betaling van uw bestelling.
Nadat uw huishoudhulp is langs geweest belt ze met een vaste telefoon of haar GSM in op het gratis nummer of logt in via de mobiele applicatie van Sodexo om het aantal gewerkte uren en dus de cheques te registreren.

Bekijken

Opgelet – de geldigheid van een dienstencheque bedraagt 1 jaar.

© 2018 All Rights Reserved. Powered by MIND FACTORY